.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد ؛
فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد عزل شد / میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد شد
شمال نيوز: لحظاتی پیش ، در جلسه ی هیات امنای دانشگاه آزاد که در دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد ، فرهاد دانشجو از سمت خود برکنار شد.
فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد عزل شد / میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از انتخاب،  لحظاتی پیش در جلسه ی هیات امنای دانشگاه آزاد که در دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد ، فرهاد دانشجو از سمت خود برکنار شد.
 
بنا به گزارش دریافتی دکتر میرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد تعیین شد.
 
شنیده ها حکایت از آن دارد که آرای موافقان برکناری دانشجو 6 به 2 (مخالف) بوده است.

همچنین یاسر هاشمی رییس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد در گفت و گو با «انتخاب» ، اعلام کرد: با اکثریت آرای اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد، حمیدمیرزاده به عنوان رییس جدید دانشگاه انتخاب شد که به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.

وی گفت: از فرهاد دانشجو به خاطر خدماتی که در دانشگاه آزاد داشت نیز تقدیر کرد.
 

میرزاده کیست؟

سرپرست جدید دانشگاه آزاد در زندگینامه خود نوشته است: « من - حميد ميرزاده - در سال 1329 در سيرجان به دنيا آمدم.  تا http://www.shomalnews.com/photo/137952183695586931.jpgاخذ  دیپلم ریاضی در سیرجان تحصیل کردم و پس از آن دردوره کارشناسی شیمی از دانشگاه فردوسی مشهد درسال 1352 فارغ التحصیل شدم و پس ازانجام خدمت سربازی در سال 1354 به عنوان دبیر شیمی در دبیرستان های سیرجان مشغول به کار شدم.

 در سال 1355 برای ادامه تحصیلات به تهران آمدم ودر پلی تکنیک تهران برای دوره کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر پذیرفته و در سال 1357 با معدل(20=A)  فارغ التحصیل شدم  و از فروردین 1358 بعنوان عضو هیات علمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان استخدام شدم. در سال 1373 موفق به دريافت درجه دکترا در همين رشته از دانشگاه نيوساوت ويلز استراليا (UNSW) شدم.

 متاهل ام  و فرزندانم بحمدالله در سطوح دکتری ،کارشناسی ارشد، و کارشناسی تحصیل کرده یا مشغول تحصیل هستند.  خوشحالم که بیش از   35سال از عمرم را در خدمت به  انقلاب بوده و در3 دولت بعد از انقلاب اسلامی ( دولت شهید رجائی ، دولت مهندس موسوی و دولت آقای هاشمی رفسنجانی) در امور اجرایی و خدمت به مردم  مسئولیت داشته ام  و همواره ارجاعات مقام معظم رهبری را که مربوط به امور اجرائی می شد چه در دوران ریاست جمهوری ایشان و چه بعد از آن با افتخار انجام داده ام.

از سال 1359 تا سال 1376 درسمت های فرماندار سیرجان ، استاندار کرمان ،معاون نخست وزیر،  معاون اجرایی  رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان برنامه و بودجه مشغول فعالیت بوده ام. اما همزمان با کار های اجرایی به امر تدریس و تحقیق در دانشگاه  و مراکز تحقیقاتی نیز می پرداختم. به اذعان دوستانم از معدود مديران ارشد کشور بوده ام که با وجود كارهاي سخت وسنگين،كه يكي از آنها بازسازي مناطق جنگ زده و مسئوليت ستاد بسيج اقتصادي كشور بود، هيچ‌گاه كسوت دانشگاهي خود و دانشگاه را ترك نكرده و به شهادت همه دانشگاهيان در سمت‌هاي مختلفي كه داشته ام چه در سمت استاندار یا معاون اجرايي نخست وزير و چه در سمت معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور با تمام وجود و از سرعلاقه به امر توسعه علمي وفناوري كشور حمايت و پشتيباني عملي كرده ام.

در سال 1364 براساس پيشنهاد من که معاونت اجرايي نخست وزير وقت را بر عهده داشتم و با موافقت نخست وزير وقت در خصوص لزوم رشد صنايع وابسته به نفت از جمله توليد مواد پتروشيميايي و مصنوعات پليمری با شرکت سياست‌گذاران و دست‌اندرکاران اجرايي، تحقيقاتي و آموزشي کشور کميسيون هماهنگي علوم و تکنولوژي مواد پتروشيميايي و صنايع پليمري تشکيل و مسئوليت ايجاد هماهنگي براي پيش‌برد اين امر به عهده ام گذاشته شد.

با پيشنهاد کميسيون مزبور و تصويب شورای گسترش آموزش عالي، مرکز تحقيقات و توسعه علوم و تکنولوژي مواد پليمري و پتروشيميايي در سال 1365 تاسيس شد که با استقرار در بنای اصلي و توسعه آن در اثر تلاش‌ها و حمايت‌هاي مستمر اینجانب  پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران نام گرفت كه هم اكنون يكي از پژوهشگاه‌هاي برتر كشور وبي‌نظير در منطقه وكم نظير در جهان است.

با توجه به نقش مؤثر سازمان برنامه و بودجه، تاسيس معاونت پژوهشي، آموزشي و فرهنگي، كه تا سال 1374 درتشكيلات اين سازمان وجود نداشت، از اقدام‌هاي بنيادي و مهم اینجانب بود كه موجب افزايش شديد بودجه دانشگاه‌ها ومراكز پژوهشي شد مبناي خوبي براي سال‌هاي بعدي گرديد.

تدوين برنامه"ايران 1400"، برنامه" اقتصاد بدون نفت" و طرح"فقر زدايي" و سرشماری سال 1375  از ديگر اقدامات مهم بنده  در دوران تصدي سازمان  برنامه وبودجه بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 شهريور 1392
مبارک است. دانشجو همون جور که اومد رفت
نا شناس 27 شهريور 1392
به امید برکناری رئیس چند شغله رئیس دانشگاه آزاد بابل. نبریک تبریک تبریک
نا شناس 27 شهريور 1392
هر چی اثر احمدی نژاد گذاشته باید پاک بشه درود بر اصلاحات
نا شناس 27 شهريور 1392
دکتر توفیقی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری را آزاد کنيد.
نا شناس 27 شهريور 1392
...مطبوعات و رسانه‌ها بدون تردید رکن چهارم دموکراسی به‌شمار می‌روند. بی انصافی می دانیم اگر از جنابعالی و همکاران محترم سایت شمال نیور به خاطر اطلاع رسانی در حد کامنت هایی که برای ما در ارتباط با مشکلات و گرفتاری های دانشجویان اساتید و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری به خاطر سو مدیریت درج می نمودی تشکر نشود. اما در این یکی دو روز در فضای تهمت، ترس و ارعاب دانشگاه شایعه شده است که حضرتعالی قرار نیست هیچ کامنت اعتراضی در ارتباط با دانشگاه کشاورزی ساری را درج نمایی و.... اگر خدای نا کرده این حرف ها راست باشد!!! بسی جای تاسف است. آقای ... عزیز، در ارتباط با اطلاع رسانی وضعیت نابسامان مدیریتی، ما وطیفه شرعی داریم و مامور به اداى تكليف و وظيفه هستیم نه مامور به نتيجه. ..
نا شناس 28 شهريور 1392
ای مسوولان محترم
لطفا روستای جوارم سوادکوه بعد از تونل شیرگاه را دریابید
آلودگی زیست محیطی این منطقه توسط شرکت راهساز اویول باعث بسیاری از مشکلات برای اهالی منطقه گشته است
نا شناس 28 شهريور 1392
جناب اقای رمدانی
بی انصافی است که در پاسخ اقایی که می گوید در دانشگاه کشاورزی ترس و تهمت هست این کامنت را نگذارید
دوست عزیری که این تهمت ها را به دانشگاه می زنی که هیچکدامش درست نیس.درک می کنیم که برداشتن شما از پست مدیریت و دوستان شما که در آن زمان زمین سوته و ساختمان طبرستان زبان به دهان نداشته اید بلکه کاملا هم موافق بودید چطور اعتراض نمی کردید بلکه به جهت گرفتن حق مدیریت سکوت می کردید. اکنون قابل درک است که با مدیریت بهتر نه زمینی از دست داده شده بلکه ساختمان های زیادی ساخته شده و بهتر آنکه افرادی مثل شما دستتان از بیت المال ساقط شده . خدایا مازندران ما را از بیت المال خوران و حسودانی که راه توسعه را بسته اند پاک گردان.انشاا... انشاا... انشاا...
نا شناس 27 شهريور 1392
ديدي كه خون نا حق پروانه ، شمع را
چندان امان نداد كه شب را سحر كند
نا شناس 28 شهريور 1392
تکبیر
یک دوست 28 شهريور 1392
کلید یا داس
نا شناس 28 شهريور 1392
قبیله گرایی هاشمی نتیجه ای ندارد. چون مثل روز روشنه که همش فامیلیه.
نا شناس 28 شهريور 1392
برخي از مصادیق تخریب سرمایه¬های انسانی، ایجاد فضای ناامنی، تبعیض، ناتوانی در مدیریت، سو استفاده از موقیعت در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری:
1-سو استفاده از جایگاه مدیریت بدلیل انتخاب مدیران ناتوان و نا کارآمد که آشنایی با قوانین نداشته و اگر هم آشنا با قوانین باشند، توان اجرای آن را ندارند.
2-مشترک کردن افراد با نفوذ وزرارت خانه و مدیران استانی در راهنمایی رساله دانشجویان دوره دکتری!!! برای بهره¬مندی از رانت آن.
3-مدیران دانشگاه با دخالت مستقیم سرپرست دانشگاه در واحد پردیس دانشگاه بدون رعایت قوانین و در رشته های غیر مرتبط با حداکثر امتیاز صوری در حال تحصيل در مقطع دکتري هستند و همزمان در مسئولیت خود ابقاء و از اضافه کار حداکثر و حق مديريت بهره¬مند هستند.
4-جذب دانشجویان پولی پردیس دانشگاه در رشته آبخیزداری با رشته های غیر مرتبط مقاطع تحصيلي قبلي و بدون برگزاری کلاس ها صرفا به منظور دست یابی به منافع مادی.
5-پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره دکتری بيشتر از ظرفيت قانوني و برخلاف مقررات، علیرغم مقاومت برخي از گروههای آموزشی.
6-انتقال دانشکده منابع طبیعی ساری با سابقه¬ای طولاني و ساختاری منسجم به خوابگاهی قدیمی به بهانه ایجاد واحد بین الملل (پردیس دانشگاهی)!!! بر خلاف ماده 3 شیوه نامه ایجاد پردیس دانشگاهی بدون شفاف سازی و بحث حقوقی آن که منجر به برگزار نشدن دروس عملی و بلا استفاده ماندن آزمایشگاه¬ها و فضا¬های آموزشی و پژوهشی دانشکده منابع طبیعی در یک سال گذشته شده است.
حمید 27 شهريور 1392
داس به جای کلید آمده است ......
نا شناس 27 شهريور 1392
تمامی مدیران دانشگاه ازاد هر 4 سال تعویض شوند یک راه حل ساده به حر حال دانشجو رفت ولی نکته خوب این موضوع سلطنت 26 ساله جاسبی تمام شد توصیه هم اقای دکتر میرزاده هیات علمی و کارمندان دانشگاه را دریابید که بنوانند بهترین یار و یاور شما باشند
نا شناس 28 شهريور 1392
انشاالله به لطف و فضل خداوند ما نیز در آینده نزدیک شاهد این اتفاق خوب در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری باشیم.
نا شناس 28 شهريور 1392
دانشگاه آزاد جای کوچکی برای دانشند فرزانه و با تجربه ای همچون دکتر میرزاده است. شاهد تحول عظیمی در سطح سواد این دانشگاه خواهیم بود
نا شناس 29 شهريور 1392
به نظرم فردی با انصاف تر و دانشمندتر از فرهاد دانشجو پیدا شود. انشاا... که عزت خود را با قدرت و پول معامله نکنیم. تشنگان قدرت و ثروت دوباره زنده شدند.
akbar 29 شهريور 1392
آقای دکتر میر زاده با اینکه در مجموعه دانشگاه ازاداسلامی اساتید با رتبه علمی بالا وجوددارد پس چرا در قسمت مدیریت واحدهای علوم و تحقیقات آزاد مازندران و آمل ساری بابل از بازنشسته های ادارات دیگه را بکار میگیرند ؟! در حالیکه این روش در دانشگاهای دولتی اصلا وجود ندارد.
نا شناس 29 شهريور 1392
آی قیچی قیچی قیچی !!!!! فرقی که کلید با قیچی دارد اینه که کلید باز نکرده شروع می کنه به بیرون ریختن
مهدی از بابل 29 شهريور 1392
احسنت به این انتخاب.انشالله اقای دکتر احمد فاطمی هم جز معاونین آقای میرزادست
یک عضو هیات علمی 29 شهريور 1392
تصمیم گیرندگانی که ملاک انتحاب افراد برای دانشگاهها را ایل و طبقه و طایفه می دانستند در پیشگاه خداوند متعال مسئولند چون از دیدگاه قرآن کریم، رعایت اصل «احراز شرایط و شایستگی» افراد برای واگذاری امور خاص به آنان لازم و واجب است و براساس آیه شریفه 58 سوره نساء که خداوند می فرماید * إِنَّ اللَّـهَ يَأْمُرُكُمْ أَن تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَكَمْتُم بَيْنَ النَّاسِ أَن تَحْكُمُوا بِالْعَدْلِ ۚ إِنَّ اللَّـهَ نِعِمَّا يَعِظُكُم بِهِ ۗ إِنَّ اللَّـهَ كَانَ سَمِيعًا بَصِيرًا، (خدا به شما فرمان مى‌دهد كه امانتها را به صاحبانشان بازگردانيد و چون در ميان مردم به داورى نشينيد به عدل داورى كنيد. خدا شما را چه نيكو پند مى‌دهد. هر آينه او شنوا و بيناست). امیدواریم پند نیکوی خداوند در انتخاب مدیران آینده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری مورد توجه مسئولین محترم قرار گیرد.

حسن 29 شهريور 1392
انشائ الله خیره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.